seo seo .

seo

خريد بازديد و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۲۵ توسط:mtz موضوع: نظرات (0)

سئو فني چيست؟مواردي كه در سئو فني بايد به آن توجه كنيد


سئو فني چيست؟


سئو فني به فرايند بهينه سازي وب سايت شما براي مرحله خزيدن و نمايه سازي اشاره دارد. با استفاده از سئو فني ، مي توانيد به موتورهاي جستجو كمك كنيد تا وب سايت خود را به صورت يكپارچه در دسترس ، خزش كرده و تفسير و نمايه سازي كنند.

اين روند "سئو  فني" ناميده مي شود زيرا هيچ ارتباطي با محتواي واقعي وب سايت يا تبليغ وب سايت ندارد. هدف اصلي سئو  فني بهينه سازي زيرساخت هاي يك وب سايت است.

بياييد با برخي اصطلاحات اساسي شروع كنيم تا بفهميم سئو  فني به چه معني است

سئو چيست؟
اول اينكه سئو چيست؟ ساده ترين تعريف سئو ، فرآيند بهينه سازي وب سايت شما براي موتورهاي جستجو است.

در زمينه سئو ، بهينه سازي به معناي موارد زير است:

اطمينان حاصل كنيد كه موتورهاي جستجو مي توانند به وب سايت شما يكپارچه دسترسي پيدا كرده و صفحات آن را فهرست بندي كنند
به عنكبوت هاي موتور جستجو كمك كنيد معني (متن) محتواي شما را درك كنند.

وقتي همه موارد بالا را به درستي انجام دهيد ، وب سايت شما از نظر سئو  مناسب خواهد بود و براي بسياري از جستجوها (مربوط به محتواي شما) مي تواند در نتايج ظاهر شود.

 

سئو به موارد مختلف تقسيم بندي مي شود و سئو در صفحه مربوط به محتوا است و اينكه چگونه مي توانيد آن را با آنچه كاربر به دنبال آن است مرتبط تر كنيد و سئو خارج از صفحه فرآيند دريافت بك لينك ها از ساير وب سايت ها است.

عوامل سئو  فني:

با www يا بدون www؟

يكي از سوالاتي كه بسياري از مردم تعجب مي كنند اين است كه آيا از www در مقابل نام دامنه خود استفاده مي كنند يا با نسخه غير www استفاده مي كنند.

انتخاب يك قالب نسبت به فرم ديگر هيچ مزيتي در سئو ندارد ، اين مسئله ترجيح شخصي است.

من ترجيح مي دهم www را در مقابل دامنه هايم داشته باشم زيرا اين براي من طبيعي تر است اما اگر تصميم بگيريد از نسخه http استفاده كنيد مشكلي ندارد.

نكته اصلي اين است كه موتورهاي جستجو را در مورد تصميم خود آگاه كنيد و در طول زندگي وب سايت خود ثابت قدم باشيد.

اگر نظر خود را تغيير دهيد ، مي توانيد از تغيير مسير 301 براي تغيير بين قالب هاي مختلف استفاده كنيد ، اما اين توصيه نمي شود زيرا هميشه خطر انتقال دامنه وجود دارد.
چگونه مي توان دامنه مورد نظر خود را تنظيم كرد؟

در گذشته ، تنظيمات تعيين دامنه مورد نظر در Google Search Console در دسترس بود ، اما گوگل تصميم گرفته است اين گزينه را حذف كرده و به URL هاي متعارف اعتماد كند.

 

بهينه سازي فايل robots.txt
Robots.txt يك فايل متني است كه در ريشه وب سايت شما قرار دارد و به موتورهاي جستجو دستورالعمل هايي را مي دهد كه در كدام صفحات وب سايت شما مي توانند خزش كرده و چه صفحاتي را نمايه سازي كنند.

قالب اين فايل بسيار ساده است و در اكثر موارد نيازي به ايجاد تغيير در پرونده نداريد.


بهينه سازي ساختار URL
مورد بعدي در چك ليست فني سئو ، بررسي ساختار URL وب سايت است. منظور ما از ساختار URL ، قالب URL هاي شماست.

مواردي كه بايد هنگام ايجاد URL براي بهترين روش در نظر بگيريد:

از نويسه هاي كوچك استفاده كنيد
براي جدا كردن كلمات در URL از "-" استفاده كنيد
كلمات توصيفي طولاني را كوتاه كنيد
از استفاده از حروف يا كلمات غيرضروري خودداري كنيد
بدون پر كردن كلمات كليدي ، از كلمات كليدي هدف خود در URL استفاده كنيد
به طور كلي ، هنگامي كه قالب ساختار پيوند ثابت خود را تعريف كرديد ، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه هنگام انتشار محتواي جديد ، URL هاي خود را بهينه كنيد.

اگر از وردپرس استفاده مي كنيد ، متوجه خواهيد شد كه هنگام ايجاد يك پست جديد وردپرس عنوان پست شما را مي گيرد و به طور خودكار URL را توليد مي كند.


پيمايش و ساختار وب سايت
به دلايل زيادي ساختار يك وب سايت يك فاكتور سئو بسيار مهم است.

كاربران مدت بيشتري در يك وب سايت كه قابليت پيمايش دارد مي مانند و سريعتر آنچه را كه مي خواهند كشف مي كنند و موتورهاي جستجو با سهولت بيشتري مي توانند آن وب سايت را درك كرده و فهرست بندي كنند.

يك اشتباه بزرگ كه بسياري از مديران وب مرتكب مي شوند اين است كه در تلاش براي بهينه سازي وب سايت خود براي تبديلات ، ناوبري و ساختار سايت را فراموش مي كنند و به تلاش هاي خود در زمينه سئو آسيب مي رسانند.

يك مثال معمول اين است كه صفحات بايگاني كاربران را مخفي كرده و كل مطالب را در يك گروه جمع آوري كنيد.

گوگل هنگام ارزيابي يك صفحه خاص ، ساختار كلي وب سايت را در نظر مي گيرد و اين چيزي است كه نبايد از آن غافل شد.

داده هاي ساختار يافته چيست؟

به زبان ساده ، داده هاي ساختاري كدي است كه مي توانيد به صفحات وب خود اضافه كنيد تا براي خزنده هاي موتور جستجو قابل مشاهده باشد و به آنها كمك كند محتواي شما را درك كنند. اين يك روش براي توضيح داده هاي شما براي موتورهاي جستجو به زباني است كه آنها مي توانند درك كنند.

داده هاي ساختار يافته چگونه با سئو فني مرتبط هستند؟

اگرچه داده هاي ساختاريافته با محتواي يك وب سايت ارتباط دارند ، اما اين بخشي از سئو فني است زيرا براي درست شدن آن بايد كدي به وب سايت خود اضافه كنيد. به طور معمول ، شما يك بار تعريف داده هاي ساختاري را اضافه مي كنيد و ديگر نيازي به انجام كار دوباره نداريد.

استفاده از داده هاي ساختار يافته چه فايده اي دارد؟

با استفاده از قطعه هاي ويژه ، ورودي هاي اينفوگرافيك و غيره ، ارائه ليست هاي خود را در صفحه نتايج بهبود ببخشيد.

روش هاي زيادي براي استفاده از داده هاي ساختار يافته براي توصيف محتواي شما وجود دارد. مشهورترين ها عبارتند از: مقالات ، دستور العمل ها ، رويدادها ، ارسال شغل ، مشاغل محلي و موارد ديگر.

URL هاي متعارف خود را بررسي كنيد
هر صفحه از وب سايت شما بايد داراي يك URL متعارف باشد. اين با اضافه كردن برچسب به بخش پست ها و صفحات شما تعريف مي شود.

URL متعارف
URL Canonical (استاندارد متعارف) چيست؟

اين يك روش ساده براي گفتن به گوگل است كه هنگام نمايه سازي وب سايت شما ، كدام نسخه از صفحه را در نظر بگيرد. مفهوم مشابه دامنه ترجيحي است كه در آن از طريق URL هاي مختلف مي توان به يك صفحه واحد دسترسي داشت.

rel = "canonical" براي جلوگيري از تكرار مسائل مربوط به محتواي تكراري هنگام داشتن صفحاتي با محتواي مشابه ، براي اهداف صفحه بندي و همچنين افزودن محتوا از وب سايت هاي ديگر به وب سايت خود كاربرد دارد.

به عنوان يك قاعده كلي ، شما بايد يك URL متعارف براي تمام صفحات وب سايت خود تعيين كنيد.


صفحه 404 را بهينه كنيد
هنگامي كه وب سايت شما URL مورد بازديد خود را نداشته باشد ، صفحه 404 به آنها نشان داده مي شود. صفحه ممكن است حذف شده باشد ، URL تغيير كرده يا كاربران URL را در مرورگر خود اشتباه تايپ كرده باشند.

بيشتر تم هاي جديد وردپرس به طور پيش فرض صفحه 404 را بهينه مي كنند ، در غير اين صورت مي توانيد با استفاده از يك افزونه يا با ويرايش الگوهاي تم خود ، به راحتي صفحه 404 صفحه خود را دوستانه تر كنيد.

صفحه 404 بهينه شده چيست؟

يك صفحه 404 بهينه شده بايد:

ساختار و منوهاي ناوبري يكساني با وب سايت شما داشته باشد
با صراحت به بازديدكنندگان بگوييد كه صفحه مورد نظر آنها ديگر در دسترس نيست
گزينه هاي ديگري به آنها بدهيد (ساير صفحات مرتبط را توصيه كنيد)
بازگشت به صفحه قبلي ، صفحه اصلي خود يا ساير صفحات مهم را آسان كنيد


چگونه مي توانيد 404 صفحه خود را بررسي كنيد؟

آزمايش نحوه نمايش صفحه 404 بسيار آسان است ، فقط يك پنجره مرورگر جديد باز كنيد و يك URL موجود براي وب سايت خود تايپ كنيد. آنچه در مرورگر نشان داده مي شود صفحه 404 شما است.

زمان زيادي را براي بهينه سازي صفحه 404 خود صرف نكنيد ، مطمئن شويد كه صفحه 404 خاص را هنگام پيدا نشدن صفحه باز مي گرداند.

نقشه سايت XML خود را بهينه كنيد
يكي از مهمترين عناصر سئو فني ، بهينه سازي نقشه سايت XML است.

XML Sitemap يك فايل XML است كه تمام صفحات / پست هاي موجود در وب سايت شما را ليست مي كند. اين فايل شامل عناوين و همچنين تاريخ انتشار و آخرين تاريخ به روز شده است.

نقشه سايت XML
هنگام جستجوي وب سايت ، موتورهاي جستجو مي توانند از نقشه سايت XML به عنوان راهنما استفاده كنند.

چگونه نقشه سايت XML خود را بهينه كنيم؟

بهينه سازي نقشه سايت XML ساده است ، فقط صفحات مهم وب سايت خود را در نقشه سايت خود اضافه كنيد. در بيشتر موارد ، اين صفحات ، پست ها و دسته هاي شما هستند.

هر زمان صفحه جديدي منتشر مي شود يا صفحه اي به روز مي شود مطمئن شويد كه نقشه سايت شما به طور خودكار به روز مي شود.

براي ارائه نقشه سايت خود به Google و Bing و بررسي وضعيت ، از كنسول جستجوي گوگل و ابزار Bing Webmaster استفاده كنيد.

SSL را اضافه كنيد تا وب سايت شما HTTPS شود
آخرين روند در اينترنت امنيت است. HTTPS يك سيگنال شناخته شده براي تأثير بر رتبه بندي موتور جستجوگر شما است و يك روش اضافي براي ايجاد امنيت كاربران است.

وقتي SSL را روي سرور خود نصب مي كنيد ، وب سايت شما با استفاده از https و نه http قابل دسترسي است. اين نشان مي دهد كه تمام اطلاعات منتقل شده بين وب سايت و سرور شما (نام هاي كاربري ، رمزهاي عبور ، داده هاي شخصي و غيره) رمزگذاري شده است.

در گذشته ، SSL براي وب سايت هاي تجارت الكترونيكي مهم بود ، اما امروزه هر وب سايتي در اينترنت بايد SSL نصب داشته باشد.

اگر SSL را نصب نكرده ايد ، اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه با شركت ميزبان خود تماس بگيريد و از آنها بخواهيد SSL را در حساب شما فعال كنند و سپس يك روش انتقال را دنبال كنيد تا SSL را در وب سايت خود بدون از دست دادن رتبه خود فعال كنيد.

افزودن SSL مانند انتقال به دامنه جديد است ، بنابراين بايد مراحل را با دقت دنبال كنيد.


سرعت وب سايت
يكي ديگر از سيگنال هاي معروف رتبه بندي گوگل سرعت وب سايت است. گوگل در مورد اهميت سرعت در تمام توصيه هاي سئو خود صحبت مي كند و تحقيقات تأييد مي كند كه وب سايت هاي سريعتر از وب سايت هاي كندتر بهتر عمل مي كنند.

غلبه بر سرعت وب سايت يك مسئله فني است و شما را ملزم مي كند در وب سايت و زيرساخت خود تغييراتي ايجاد كنيد تا نتايج خوبي كسب كنيد.

به طور كلي ، در اينجا آنچه شما مي توانيد براي بارگذاري سريعتر وب سايت خود انجام دهيد:

سرور خود را براي استفاده از سيستم عامل 64 بيتي ارتقا دهيد
به PHP 7.4 ارتقا دهيد -> اين امر در مقايسه با PHP 5.2 پيشرفت بزرگي در سرعت خواهد داشت.
اندازه تصاوير خود را بهينه كنيد. ابزارهايي براي كمك به شما در انجام اين كار بدون از دست دادن كيفيت وجود دارد.
استفاده از پلاگين را به حداقل برسانيد
وردپرس و همه افزونه ها را به جديدترين نسخه ارتقا دهيد
از تم هاي سنگين پيش ساخته استفاده نكنيد. آنها كدهاي زيادي را كه لازم نيست اضافه مي كنند ، به يك موضوع سفارشي تغيير مي يابند.
فايلهاي CSS و JS خود را بهينه و كوچك كنيد
براي ارائه صفحات ذخيره شده به كاربران از يك پلاگين caching استفاده كنيد
از افزودن اسكريپتهاي زياد به وب سايت خود جلوگيري كنيد
از بارگذاري جاوا اسكريپت همزمان استفاده كنيد


سازگاري با موبايل
داشتن يك وب سايت مناسب براي موبايل اختياري نيست. بيشتر كاربران شما احتمالاً از طريق موبايل وارد سايت مي شوند ، اگر وب سايت سريع و موبايلي نداشته باشيد ، رتبه شما آسيب مي بيند.

سازگاري با موبايل بخشي از سئو فني است

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۶:۴۹ توسط:mtz موضوع: نظرات (0)

راه و روش افزايش بازديد سايت و افزايش ترافيك سايت

راه هاي آسان افزايش بازديد سايت

به منظور افزايش بازديد سايت ، مطالعاتي وجود دارد كه شما مي توانيد به غير از دسترسي ارگانيك به كاربران از طريق جستجو ،آن ها را انجام دهيد.

افزايش بازديد ارگانيك سايت به شما اين امكان را مي دهد كه مصرف كنندگان بيشتري را به سمت سايت تجارت الكترونيكي خود جذب كنيد و بدين ترتيب با افزايش فروش مي توانيد سودآوري شركت خود را افزايش دهيد.

در اين راهنما ، ما روش هاي مختلفي را كه مي توانيد براي افزايش بازديد سايت استفاده كنيد ، بيان خواهيم كرد.

براي افزايش بازديد سايت چه كاري بايد انجام دهيد؟


از تبليغات استفاده كنيد
با تلاش هاي ديجيتال ماركتينگ مي توانيد ميزان بازديد وب سايت خود را به ميزان قابل توجهي افزايش دهيد. شما مي توانيد با تهيه تبليغاتي با مفاهيم مختلف مانند Google AdWords و تبليغات رسانه هاي اجتماعي ، تبليغات محصولات و مارك ها يا تبليغات بنري ، مصرف كنندگان را به وب سايت خود هدايت كنيد و سبب جذب ووردي گوگل به سايت خود شويد..


امروزه مؤثرترين مورد محتوا است و مي توانيد از قدرت فيلم براي هدايت بازديد به وب سايت خود استفاده كنيد. با توليد محصولات ، مارك ، خدمات يا محتواي ويدئويي آموزنده يا سرگرم كننده ، مي توانيد به مصرف كنندگان بپردازيد و با بك لينك هايي كه به فيلم هاي خود اضافه مي كنيد ، آنها را به وب سايت خود هدايت مي كنيد.

وب سايت خود را براي موبايل دوستانه قرار دهيد


بازديد سايت از كانالهاي مختلف انجام مي شود. به خصوص اگر شما در تبليغات شبكه هاي اجتماعي سرمايه گذاري مي كنيد ، بيشترين بازديد از طريق دستگاه هاي تلفن همراه حاصل مي شود. به همين دليل ، وب سايت شما بايد با موبايل سازگار باشد. در غير اين صورت ، بهبود تجربه كاربر ، نگه داشتن بازديدكنندگان در سايت و دريافت بازخورد نظر آن ها براي شما بسيار دشوار است.


براي افزايش بازديد وب سايت به صورت ارگانيك ، بايد به محتواي وبلاگ توجه كنيد.

پست هاي وبلاگ مي تواند با حضور در سوالات جستجو و همچنين افزايش تعداد صفحات مربوط به سايت تجارت الكترونيكي شما در اينترنت ، مصرف كنندگان را به سمت وب سايت شما هدايت كند.

با ايجاد محتواي سرگرم كننده يا آموزنده در مورد مارك ، محصولات و خدمات خود ، مي توانيد همراه با كار درست سئو ، ترافيك ارگانيك را از طريق گوگل به سايت خود هدايت كنيد.


همچنين با به اشتراك گذاري اين مطالب در شبكه هاي اجتماعي ، مي توانيد دنبال كنندگان خود ، مي توانيد از اين طريق نيز بازديدكنندگان زيادي جذب كنيد.

شما مي توانيد استراتژي هاي مختلفي را براي شبكه هاي اجتماعي مختلف اعمال كنيد ، مثلن مطالب را در زمان هاي مختلف دوباره به اشتراك بگذاريد

به تلاش هاي خود در زمينه سئو سايت توجه كنيد
همچنين مهم است كه شما سازگاري وب سايت خود را با موتور جستجو به روز نگه داريد و مرتباً آن را بررسي كرده و با به روزرساني هاي لازم ، آن را بهبود ببخشيد. تمركز بر روي بسياري از موارد از جمله افزايش سرعت بارگذاري سايت ، بهبود توضيحات متا ، كلمات كليدي مورد استفاده ، ساختارهاي URL ، بهينه سازي هاي بصري و تمركز بر روي كارهاي جستجوگرها در سايت به شما كمك مي كند تا ترافيك ارگانيك را بدست آوريد.

پست مهمان
ارسال پست مهمان يكي از روش هايي است كه مي توانيد براي افزايش بازديد سايت استفاده كنيد. شما مي توانيد با به اشتراك گذاشتن  تجربه و دانش خود در زمينه انتشارات ديجيتال ، برند يا محصولات خود را تبليغ كنيد. با اين حال ، با افزودن بك لينك هايي به وب سايت خود در اين نشريات ، مي توانيد از طريق اين انتشارات به سايت خود بازديد كننده جذب كنيد. از آنجا كه اين انتشارات به مخاطبان خاصي مي رسند ، شما همچنين اين فرصت را داريد كه به مخاطبان متفاوتي برسيد.

استفاده از كلمات كليدي دم بلند
كلمات كليدي Long tail يا دم بلند عباراتي هستند كه حجم جستجوي بالايي ندارند و رقابت در آن ها نيز كمتر است. در عبارات دم بلند ، شما اين فرصت را داريد كه به مشترياني برسيد كه در مرحله خريد به مرحله تصميم گيري رسيده اند. با تمركز بر روي كلمات كليدي دم بلند در هر دو صفحه محصول و وبلاگ خود ، مي توانيد به صورت ارگانيك به اين صفحات بازديد كننده جذب كنيد.

رسانه هاي اجتماعي به طور فعال استفاده كنيد
رسانه هاي اجتماعي يك كانال بسيار مؤثر براي دستيابي به مصرف كنندگان است و استفاده از آن براي افزايش ميزان ترافيك سايت ضروري است. با ارسال منظم پست ، تعامل با مخاطبان، تبليغ محصولات و خدمات و ايجاد كمپين هاي تبليغاتي در اين كانال ها ، مي توانيد از طريق شبكه هاي اجتماعي به وب سايت خود ترافيك ايجاد كرده و از مصرف كنندگان بازخورد بگيريد.


ترافيك وب سايت چيست؟
تعداد كل بازديدكنندگان وب سايت در يك بازه زماني مشخص معياري را تحت عنوان ترافيك وب سايت تعريف مي كند. در اين بازه زماني ، هرچه افراد بيشتري را جذب كرده و آنها را به سمت سايت خود جذب كنيد ، احتمال دريافت بازخورد مشخصي از آنها بيشتر است و اين بازده ها به فروش تبديل مي شوند و سپس سود كسب مي كنيد.


اجازه دادن به مصرف كنندگان براي گذراندن وقت بيشتر در سايت شما احتمال دريافت بازده از آنها را افزايش مي دهد. به همين دليل ، شما مي توانيد با كارهاي مختلف از جمله بهبود تجربه كاربر در سايت ، ارائه يك ناوبري آسان ، افزايش سرعت باز شدن سايت ، استفاده از تصاوير جالب ، آنها را به سمت بيشتر ماندن در سايت هدايت كنيد.


اگر سايت شما بازديد كننده دارد اما فروشي نداريد ، فاكتورهايي وجود دارد كه بايد در نظر بگيريد. شما بايد مواردي مانند پيمايش سايت ، كيفيت تصاوير ، توضيحات محصول ، بيانيه هاي دعوت به عمل ، سازگاري با تلفن همراه را بررسي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۰:۴۴ توسط:mtz موضوع: نظرات (0)

توضيح كامل مهم ترين عوامل رتبه بندي گوگل براي افزايش رتبه


آيا مي دانيد بيش از 200 فاكتور رتبه بندي Google وجود دارد؟ گوگل محبوب ترين موتور جستجوي كره زمين است.

گوگل با بيش از 5.14 ميليارد جستجو روزانه بر ساير موتورهاي جستجو مانند Bing و Yahoo تسلط دارد. بنابراين جاي تعجب نيست كه شما مي خواهيد در نتايج جستجوي گوگل رتبه بالاتر داشته باشيد.

اما از آنجا كه سئو (بهينه سازي موتور جستجو) هر از چند گاهي تغيير مي كند ، پياده سازي و همگام سازي با تمام تغييرات ممكن است دشوار باشد.

 

مهمترين عوامل رتبه بندي گوگل
وقتي نوبت به گرفتن رتبه بالاتر مي رسد ، بسياري از دارندگان وب سايت مي خواهند همه عوامل رتبه بندي را رديابي كنند.

اگر به شما بگوييم كه بايد فقط روي چند مورد از اين عوامل تمركز كنيد ، چه مي كنيد؟

براي كمك به شما ، مهمترين عوامل رتبه بندي را كه بايد در وب سايت خود ارائه دهيد ، در ليستي كوتاه قرار داده ايم.

1. محتواي با كيفيت بالا
حتماً در چندين مكان خوانده ايد كه محتوا مهم است و وقتي صحبت از فاكتورهاي رتبه بندي گوگل مي شود ، مهم تر مي شود.

اگر بتوانيد محتواي منحصر به فرد ، جديد و مفيدي براي كاربران ايجاد كنيد ، گوگل آن محتوا را در نتايج صفحه موتور جستجو بالاتر قرار مي دهد.

 

گوگل توجه ويژه اي به كيفيت محتواي شما دارد. وب سايت شما هر چقدر بهينه باشد ، اگر محتواي شما ارزشمند نباشد، نمي توانيد انتظار رتبه بالاتر را داشته باشيد.

ويژگي هاي محتواي با كيفيت:

محتواي اصلي ، منحصر به فرد و ارزشمند
گوگل محتواي جديد و منحصر به فرد را ترجيح مي دهد. شما بايد پست هايي ايجاد كنيد كه به سوالات خواننده شما پاسخ دهند ، ارزش را ارائه دهند و اصلي باشند.

اگر محتواي شما كپي يا مشابه ساير صفحات وب باشد ، مي تواند تأثير منفي بر سئو سايت شما بگذارد.

و اگر به طور مرتب محتواي تكراري ارسال كنيد ، گوگل سرعت خزش وب سايت شما را كند مي كند.

بنابراين ، هنگام ايجاد محتوا ، از متفاوت بودن و بهتر بودن آن از ساير وب سايت هايي كه براي عبارت جستجو رتبه بندي مي كنند اطمينان حاصل كنيد.

مطالب فعلي و جديد
روش ديگر براي بهبود كيفيت محتواي شما ، تازه و به روز نگه داشتن آن است. با به روزرساني منظم پست هاي خود و افزودن اطلاعات جديد ، شما يك سيگنال مثبت به موتور جستجو ارسال مي كنيد.

اگر اخبار يا موضوعات پرطرفدار را پوشش مي دهيد ، به موقع بودن مطالب نقش زيادي دارد. براي چنين مباحثي ، گوگل صفحاتي را كه آخرين اطلاعات را ارائه مي دهند ترجيح مي دهد.

به عنوان مثال ، اگر در مورد بحران جهاني بهداشت مي نويسيد ،بايد محتواي شما شامل آخرين اخبار و تحقيقات باشد. يك روش ساده براي يافتن آخرين اطلاعات براي به روز نگه داشتن مطالب خود استفاده از Google Trends است.

عبارت جستجوي خود را در ابزار گوگل ترندز وارد كنيد و عناوين مرتبط را جستجو كنيد.جملاتي كه پديدار مي شوند سوالات پرطرفدار است كه مي تواند به شما كمك كند تا به پست هاي خود ارزش افزوده دهيد.

طول محتوا
يكي از سوالاتي كه بارها با آن روبرو شده ايم اين است كه آيا طول محتوا بخشي از عوامل رتبه بندي Google است؟

و پاسخ مثبت است.

طبق مطالعات مختلف ، طول مطالب در رتبه بندي شما در نتايج جستجو تأثير دارد. به طور متوسط ​​، پست هايي با 1890 كلمه و بيشتر ، در صفحه اول ظاهر مي شوند.

با اين حال ، هيچ قانون سخت و سريعي وجود ندارد كه هنگام نوشتن مجبور باشيد به يك حد كلمه پايبند باشيد.

يك روش بهتر براي بررسي اين موضوع ، ايجاد محتوايي است كه عمق داشته باشد و موضوعي را با جزئيات كامل پوشش دهد. دليل اين امر آن است كه گوگل صفحاتي را ترجيح مي دهد كه به طور كامل به سوال كاربر پاسخ دهند و راه حل هاي دقيق ارائه دهند.

 

ساختار و سازماندهي محتوا
وقتي صحبت از كيفيت محتوا مي شود ، پست هاي وبلاگ شما بايد به خوبي سازمان يافته و ساختار يافته باشد. با اين كار بازديدكنندگان شما مي توانند پست هاي شما را بخوانند و به راحتي راه حل هايي براي مشكلات خود پيدا كنند.

مي توانيد از چندين عنوان و زيرعنوان (H2 ، H3 ، H4 و غيره) براي گروه بندي مطالب خود با يكديگر استفاده كنيد تا ساختار و طرح مقالات خود را بهبود ببخشيد.

براي سازماندهي بيشتر مطالب خود مي توانيد از برچسب هاي HTML نيز استفاده كنيد.

2. بك لينك
دومين عامل مهم رتبه بندي گوگل بعد از محتوا ، بك لينك است. آنها بخش مهمي از الگوريتم رتبه بندي گوگل هستند و به اين ترتيب خزنده گوگل وب سايت شما را براي فهرست بندي پيدا مي كند.

در حقيقت ، محتوا و بك لينك دست به دست هم مي دهند زيرا صفحات وب بدون هيچ بك لينكي ، تقريباً هيچ بازديد ارگانيكي ندارند.

بك لينك براي سئو سايت شما چقدر مهم است؟

لينك هاي برگشتي يا لينك هاي ورودي مانند راي اعتماد براي وب سايت شما هستند. گوگل همه اين آرا را جمع مي كند و بررسي مي كند آيا وب سايت شما شايسته قرار گرفتن در 10 نتيجه برتر است يا خير

اگر مي توانيد از وب سايت هاي داراي مرجع عالي لينك دريافت كنيد ، مي توانيد شانس خود را براي رتبه بندي بالاتر افزايش دهيد. اين به اين دليل است كه با دريافت اين پيوندها شما به گوگل سيگنالي مي فرستيد كه محتواي شما قابل اعتماد است زيرا وب سايت هاي مختلف مي توانند به آن استناد كنند.

3. هدف جستجو
يكي ديگر از فاكتورهاي مهم رتبه بندي براي گوگل مطابقت با هدف جستجوي محتواي شما است. هدف جستجو اساساً همان چيزي است كه كاربر به دنبال آن است.

هر كلمه كليدي در گوگل متفاوت است و شما بايد دليل اين سوال جستجو را درك كنيد .

اگر كلمه كليدي اسموتي موز را جستجو كنيد ، متوجه خواهيد شد كه نتايج شامل دستور العمل ها و نحوه تهيه مقالات و فيلم ها است.

به همين دليل اگر مي خواهيد در هر موضوعي محتوا ايجاد كنيد ، مهم است كه با هدف جستجو مطابقت داشته باشيد و نوع درست محتوا را ايجاد كنيد.

هدف جستجو مي تواند بر اساس قالب و سبك محتوا تغيير كند. به عنوان مثال ، در برخي موارد ، گوگل فقط ويديوها و اينفوگرافيك ها را در نتايج برتر نمايش مي دهد. اين بدان معني است كه اگر مي خواهيد براي اين كلمات كليدي رتبه بندي كنيد ، بايد فيلم يا اينفوگرافيك ايجاد كنيد.

 

4. سرعت بارگيري وب سايت
در بين 200 فاكتور مختلف رتبه بندي گوگل ، عامل ديگري كه بايد روي آن تمركز كنيد سرعت صفحه شما است. اين بدان دليل است كه از  2021 ، گوگل سرعت بارگذاري وب سايت را بخشي از عوامل رتبه بندي سايت ها كرده است.

اينها تعدادي از عواملي است كه گوگل براي تجربه كاربر در سايت شما مهم مي داند.

حال هدف در اينجا اين نيست كه با زمان بارگيري ميلي ثانيه مخالفان خود را شكست دهيد. اما بايد توجه داشته باشيد كه يك صفحه براي كاربران شما با چه سرعتي بارگيري مي شود.

گوگل مي خواهد وب سايت شما سريع بارگيري شود و تجربه كاربري فوق العاده اي را براي مخاطبان هدف شما فراهم كند.

5. سازگاري با موبايل
علاوه بر سرعت ، مسئله ديگري كه بايد بررسي كنيد اين است كه آيا سايت شما موبايل پسند است يا خير.

از آنجا كه گوگل دستگاه هاي تلفن همراه را در سال 2019 اولويت بندي كرده است ، بسيار مهم است كه وب سايت شما از نظر تلفن همراه مناسب باشد.اين به اين معني است كه گوگل اكنون از نسخه موبايل وب سايت شما براي فهرست بندي و رتبه بندي استفاده خواهد كرد.

پيش از اين ، گوگل از دسك تاپ شما به عنوان نسخه اصلي براي نمايه سازي استفاده مي كرد. اما با وجود 3.7 ميليارد كاربر اينترنت همراه در سراسر جهان ، تعجب آور نيست كه گوگل اين تغيير را ايجاد كرده است.

بنابراين اگر مي خواهيد رتبه سايت خود را بهبود ببخشيد ، اكنون بهترين زمان براي بهينه سازي سايت براي موبايل است.

مي توانيد با انتخاب يك تم وردپرس مناسب براي موبايل شروع كنيد. يا مي توانيد از افزونه هاي مختلفي براي دوستانه سازي سايت وردپرس خود استفاده كنيد.

6. مرجع دامنه
عامل رتبه بندي بعدي گوگل كه بايد روي آن كار كنيد ، دامنه وب سايت شما (DA) است.

مرجع دامنه توسط Moz ايجاد مي شود و بين 1 تا 100 نمره مي دهد. هرچه اقتدار دامنه شما بالاتر باشد ، شانس شما براي رتبه بندي در گوگل بيشتر است.

اكنون روش هاي مختلفي براي افزايش اعتبار سايت شما وجود دارد. مي توانيد با دريافت بك لينك با كيفيت بالا شروع كنيد. اما گاهي اوقات داشتن تعداد زيادي بك لينك تضمين كننده رتبه بندي بالاتر نيست.

اين جايي است كه شما بايد محتواي عالي و متمركز بر صنعت خود ايجاد كنيد.

براي دريافت ايده در مورد موضوعات مورد علاقه بازديد كنندگان ، مي توانيد از MonsterInsights ، بهترين افزونه Google Analytics وردپرس استفاده كنيد و محبوب ترين صفحات وب سايت خود را كشف كنيد.

سپس محتواي با كيفيت بالا در اطراف اين عناوين ايجاد كنيد تا اقتدار موضوعي خود را افزايش دهيد.

در نتيجه ، گوگل شروع به شناسايي سايت شما به عنوان يك متخصص موضوع مي كند ، اقتدار دامنه شما را افزايش مي دهد و شروع به رتبه بندي صفحات در 10 صفحه برتر نتايج جستجو مي كند.

7. بهينه سازي كلمات كليدي
علاوه بر ايجاد محتوا و دريافت بك لينك ، يكي از بارزترين عوامل رتبه بندي استفاده از كلمات كليدي در وب سايت شما است.

كلمات كليدي عباراتي هستند كه كاربران از آنها براي جستجوي موارد در گوگل استفاده مي كنند. به همين دليل مهم است كه وب سايت شما شامل كلمات كليدي مورد نظر مخاطبان شما باشد. به اين ترتيب گوگل مي تواند صفحه شما را در نتايج جستجو نشان دهد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۶:۰۲ توسط:mtz موضوع: نظرات (0)

لينك سازي چيست؟فرايند ايجاد بك لينك

لينك سازي چيست؟


به زبان ساده ، لينك سازي فرآيند اتصال ساير وب سايت ها به سايت شماست و براي استراتژي كلي سئو شما بسيار مهم است.

براي شروع يك استراتژي ايجاد بك لينك، بايد محتواي ارزشمندي در رابطه با تجارت ، محصولات و خدمات خود ايجاد كنيد. وقتي كسي به محتواي ارزشمند شما بك لينك مي دهد، شما يك بك لينك از سايت ديگري به سايت خودتان بدست مي آوريد.

 

لينك سازي ، برند شما را در معرض ديد مخاطبان گسترده تري قرار مي دهد و اقتدار دامنه سايت شما را افزايش مي دهد كه مي تواند عملكرد شما را در نتايج جستجو بهبود بخشد.

چرا استراتژي ايجاد بك لينك مهم است؟

 

همانطور كه گفتيم ، لينك سازي ، محتوا و نام تجاري شما را در مقابل مخاطبان بيشتري قرار مي دهد. همچنين به شما كمك مي كند استراتژي سئو خود را بهبود ببخشيد كه به آن خواهيم پرداخت.

يك مثال براي شما مي زنم. فرض كنيد شما يك شركت فناوري را اداره مي كنيد و در مورد نرم افزار جديدي كه در وب سايت خود ارائه مي دهيد پست مي نويسيد. يك سايت خبري معروف صنعت از طريق تكنيك هاي لينك سازي به پست شما در وب سايت خود بك لينك مي دهد.

اكنون افرادي كه اين سايت خبري را مي خوانند و به آن اعتماد دارند بك لينكسايت شما را مشاهده مي كنند. اگر آنها روي بك لينك كليك كنند ، اين فرصت را دارند كه در مورد نام تجاري شما اطلاعات بيشتري كسب كنند.

افرادي كه روي اين بك لينك كليك مي كنند مي دانند كه سايت شما محتواي بسيار خوبي دارد و مي تواند به آن ها كمك كند. حتي ممكن است با افزايش ترافيك منجر به فروش بيشتر محصولات شما شود.

لينك سازي كليد استراتژي سئو است ، كه ما را به بخش بعدي مي برد.

لينك سازي چگونه به استراتژي سئو كمك مي كند؟
لينك سازي يكي از مولفه هاي مهم استراتژي سئو است.

بك لينك به موتورهاي جستجو مي گويد كه مردم به سايت شما اعتماد دارند. آنها به عنوان رأي اعتماد به سايت شما ، مفيد و شايسته رتبه بندي بالا در صفحات نتايج موتور جستجو هستند. مرتبط بودن مطالب شما عاملي تعيين كننده در نحوه نمايش محتواي شما در نتايج جست و جو است ،.

ممكن است ما از همه فاكتورهاي رتبه بندي كه گوگل در الگوريتم خود استفاده مي كند آگاهي نداشته باشيم ، اما مي دانيم كه بك لينك ها عامل مهمي هستند.

اما همه بك لينك ها برابر نيستند.

سايت هاي مختلف به دليل آنچه دامنه اقتدار ناميده مي شود مقادير مختلفي دارند.

مرجع دامنه به شما ايده مي دهد كه سايت شما چقدر مورد اعتماد موتورهاي جستجو است. اين مقدار عددي از 1-100 است ، بنابراين هرچه اين عدد بيشتر باشد ، سايت شما از اقتدار بالاتري برخوردار مي شود.

شما مي توانيد اندازه گيري اقتدار دامنه ها را با ابزارهاي Moz يا Ahrefs انجام دهيد.

 

بك لينك هاي با ارزش بالا مي توانند به افزايش رتبه وب سايت شما كمك كند. اين مي تواند شما را در موتورهاي جستجو بالاتر از رقباي خود قرار دهد و ترافيك ارزشمندي براي كسب و كار شما ايجاد كند كه مي تواند به درآمد واقعي تبديل شود.

5 نكته براي ايجاد يك استراتژي موفق ساخت بك لينك


1. محتوايي ايجاد كنيد كه به سايت شما و سايت هاي مرتبط ارزش افزوده بدهد.
قبل از شروع ساخت بك لينك ، شما به محتوايي نياز داريد كه باعث ايجاد انگيزه در افراد شود تا با شما ارتباط برقرار كنند.

اگر يك شركت فناوري هستيد ، به توصيف سريع 100 كلمه اي محصول جديد خود اكتفا نكنيد. يك پست عميق را با جزئيات آنچه مي تواند انجام دهد ، به اشتراك بگذاريد ، ويديويي درباره ويژگي هاي آن بسازيد ، عكس اضافه كنيد و موارد ديگر.

محتواي منحصر به فرد و ارزشمند ، احتمال بك لينك افراد به سايت شما را بدون درخواست شما افزايش مي دهد .

2. در مورد محتوا و بك لينك هاي رقبا تحقيق كنيد
تحقيقات رقبا به عنوان يك تكنيك ايجاد بك لينك است.

شما بايد آنچه رقبا در اينترنت ارسال مي كنند را بررسي كنيد. سپس ببينيد آيا مي توانيد از آن ها به نفع خود استفاده كنيد يا نه.

ايجاد محتواي جامع شما را به عنوان يك رهبر صنعت معرفي مي كند و به شما كمك مي كند بك لينك هاي طبيعي به وب سايت و وبلاگ خود ايجاد كنيد.

در مرحله بعدي ، بايد ببينيد چه كسي به محتواي رقبا لينك مي دهد.

Ahrefs ، براي پيگيري لينك دادن به رقبا ، يك ابزار رايگان بك لينك را ارائه مي دهد .

 

اگر كسي به سايت يك رقيب بك لينك دهد و شما منبع حتي بهتري نيز ارائه دهيد ،احتمال دارد كه او نيز به سايت شما بك لينك دهد.

3. براي يافتن فرصت هاي ايجاد لينك در سايت يا صنعت خود تحقيق كنيد
با جستجوي گوگل مي توان سايت هايي را در صنعت يا جايگاه شما نشان داد كه ممكن است به سايت شما بك لينك ايجاد كنند.

4. محتواي خود را تبليغ كنيد
يكي از مولفه هاي مهم استراتژي لينك سازي ، تبليغ محتوا است.

بدون تبليغ محتوا ، ممكن است چند لينك طبيعي بدست آوريد ، اما تبليغات بليط طلايي شما براي موفقيت در بك لينك است.

پس از تهيه ليستي از سايتهايي كه مي خواهيد از آن ها به سايت خود لينك دهيد ، به وبلاگها ، تأثيرگذاران ، روزنامه نگاران يا ساير متخصصان صنعت دسترسي پيدا كنيد. حتماً توضيح دهيد كه چرا محتواي شما براي خوانندگان آنها ارزشمند است و آنها را به اشتراك و بك لينك به وب سايت خود دعوت كنيد.

آيا از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنيد ؟ آخرين پست هاي وبلاگ خود را با مخاطبان خود در شبكه اجتماعي به اشتراك بگذاريد.

هرچه تعداد افرادي كه محتواي شما را مي بينند بيشتر باشد ، احتمال خواندن ، به اشتراك گذاري و لينك دادن به صفحات شما بيشتر است.

5. هرگز ، هرگز لينك خريداري نكنيد
هرگز هرگز هرگز. مگر اينكه بخواهيد سايت شما از نتايج جستجوي گوگل حذف شود. به نظر مي رسد يك روش ارزان و سريع براي ايجاد لينك ، خريد بك لينك است ، اما اين بك لينك ها اغلب از كيفيت فوق العاده پاييني برخوردار هستند.

اگر بك لينك هايي را براي وب سايت خود خريداري مي كنيد ، گوگل ممكن است سايت شما را جريمه كند ، رتبه آن را در نتايج كاهش دهد يا كلاً آن را حذف كند كه مطمعنا منجر به كاهش به كسب و كار شما خواهد شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۳:۲۳ توسط:mtz موضوع: نظرات (0)

سئو چيست؟سئو به چه مراحلي تقسيم مي شود؟


سئو چيست؟


سئو تمام كارهايي است كه براي بهتر شدن كيفيت موتور جستجو انجام مي شود.

چرا سئو مهم است؟
با استفاده از سئو ، استفاده از صفحه وب شما براي كاربران آسان و قابل درك است.

سئو كار چگونه انجام مي شود؟
اگر تازه كار مربوط به سئو را شروع كرده ايد ، نكاتي وجود دارد كه بايد بررسي كنيد. براي ايجاد بهينه سازي مناسب ، بايد بر روي نكات زير در سئو سايت تمركز كنيد.

1- محتواي با كيفيت
اگر مي خواهيد در وب سايت خود كار سئو را انجام دهيد ، بايد محتواي بي نظير و با كيفيت ايجاد كنيد. اگر محتواي اصلي ، با كيفيت و خواندني نداشته باشيد ، تمام كارهاي سئو كه در داخل يا خارج از صفحه خود انجام مي دهيد بي اهميت خواهد بود. شما مي توانيد با ايجاد محتواي با كيفيت و منحصر به فرد ، در نتايج موتور جستجو جاي خود را ارتقا دهيد.

با شناسايي صفحات بي كيفيت خود با استفاده از ابزارهاي مختلف تجزيه و تحليل سئو ، بايد صفحات را با محتواي با كيفيت بهينه كنيد ، در صورت وجود آنها را با صفحه اي با محتواي مشابه تركيب كنيد و يا آنها را به طور كامل حذف كنيد.


2- سئو سايت


سئو سايت مهمترين و مؤثرترين قسمت سئو را پوشش مي دهد. عناوين صفحه ، توضيحات ، انتخاب يوآرال در اين بخش بررسي مي شود. به همين دليل ، هنگامي كه كار با سئو را شروع مي كنيد ، ابتدا بايد اطمينان حاصل كنيد كه تنظيمات سئو در سايت شما به خوبي انجام شده است.


عنوان صفحه و توضيحات


وقتي ربات هاي موتور جستجو از صفحه شما بازديد مي كنند ، ابتدا عنوان صفحه و توضيحات صفحه شما را مي خوانند. عناوين و توضيحات بايد مطابق با قوانين درخواست شده توسط موتورهاي جستجو بهينه شود. عنوان و توصيفي كه با توجه به درخواست موتورهاي جستجو بهينه مي كنيد معني و موضوع صفحه شما را مشخص مي كند.


استفاده از برچسب هاي عنوان
در يك صفحه بهينه شده ، از برچسب هاي عنوان H1 ، H2 ، H3 به ترتيب استفاده مي شود. برچسب هاي H1 به طور كلي مي توانند با عنوان صفحه يكي باشند. با استفاده از برچسب ها به ترتيب ، مي توانيد به موتورهاي جستجو و كاربران كمك كنيد تا طرح سلسله مراتبي صفحه شما را درك كنند.


لينك داخلي
لينك هاي داخلي بايد در وب سايت شما ايجاد شود ، هم براي تجربه كاربر و هم براي ربات هاي موتور جستجو(براي خزش بهتر سايت). به اين ترتيب مي توانيد تجربه كاربر را بهبود بخشيده و ربات هاي موتور جستجو را قادر به حركت در صفحات بيشتري در وب سايت خود كنيد.

با ايجاد پيوند بين محتواي مرتبط ، مي توانيد نرخ پرش را كاهش داده و به بازديدكنندگان اجازه دهيد زمان بيشتري را در سايت شما بگذرانند. لينك هاي  داخلي هميشه يكي از مؤثرترين مراحل در كار سئو هستند.

اينفوگرافي
استفاده از تصاوير در محتواي شما مهم است ، شما مي توانيد با تصاوير بصري موثر به راحتي موضوعي كه در مورد آن صحبت مي كنيد را به شكل ديگري نشان دهيد. همچنين ، درج اطلاعات مربوط به تصوير را در متن جايگزين تصوير و برچسب هاي عنوان تصاوير خود فراموش نكنيد. برچسب هاي Alt به ربات هاي موتور جستجو كمك مي كنند تا درك كنند تصوير در مورد چيست.

اينها موضوعات اصلي است كه مبتديان سئو بايد در سئو داخل صفحه روي آنها تمركز كنند.

3- سئو فني


سئو فني در مورد كارهاي فني وب سايت شما و ساختار فني سايت شماست. سازگاري با موبايل و سرعت باز شدن صفحه  مهمترين موضوعاتي هستند كه در سئو فني مورد توجه قرار مي گيرند. اگر تازه وارد سئو هستيد ، بخشهايي كه بايد در وب سايت خود بررسي كنيد بايد به شرح زير باشد:


ايجاد URL هاي كاربرپسند
URL هاي وب سايت شما بايد به خوبي قالب بندي شوند. شما بايد URL هاي مختصري ايجاد كنيد كه كلمات كليدي مناسب را منعكس كند. علاوه بر اين ، كلمات موجود در URL بايد با يك خط (-) از هم جدا شوند.


وب سايت سازگار با موبايل
در سال 2015 ، سازگاري با تلفن همراه ، يعني طراحي وب سايت مناسب براي موبايل ، به عنوان يكي از مهمترين معيارهاي رتبه بندي اعلام شد. از دو سايت با ويژگي هاي يكسان ، سايت بدون طراحي موبايل به عقب پرتاب مي شود. بنابراين ، اگر وب سايت شما با سازگاري تلفن همراه مشكلي دارد ، بايد تلاش كنيد تا وبسايت خود را براي تلفن هاي همراه بهينه كنيد.


سرعت وب سايت
ناگفته نماند كه موتورهاي جستجو و كاربران با توجه به سرعت وب سايت شما عمل مي كنند. اگر وب سايت شما به كندي لود شود ، بازديدكنندگان خود را از دست خواهيد داد. صفحات شما با سرعت كم سايت نيز ممكن است در صفحات نتايج جايگاه خوبي را كسب نكنند. اگر باز شدن وب سايت شما بيش از 3 ثانيه طول مي كشد ، تحقيقات نشان مي دهد 78٪ از بازديد كنندگان سايت را ترك مي كنند. وقتي افراد نتوانند به وب سايت شما دسترسي پيدا كنند ، به سايت ديگري مي روند. به همين دليل ، بايد سرعت سايت خود را بهينه كنيد. حافظه پنهان مرورگر مربوطه و كاهش اندازه ي تصاوير از ويژگي هاي مهم اصلي است كه مي توانيد بهينه سازي آن سايت خود را سرعت بخشيد.

شناسايي لينك هاي شكسته
اگر وب سايت شما پيوندهاي خراب داشته باشد ، هم از نظر تجربه كاربر و هم از نظر ربات هاي موتور جستجو ، اين ويژگي منفي خواهد بود. بنابراين ، شما بايد تمام لينك هاي خراب را در وب سايت خود شناسايي كرده و اصلاحات لازم را انجام دهيد. شما مي توانيد با تجزيه و تحليل مرتب لينك هاي خراب ، سهم بزرگي در تلاش هاي خود در زمينه سئو سايت داشته باشيد.

اگر نمي دانيد چگونه لينك هاي خراب را تشخيص دهيد ، با استفاده از ابزارهاي تجزيه و تحليل سئو مي توانيد ساختارهاي خراب شكسته را در وب سايت خود تشخيص دهيد.


استفاده از داده هاي ساختار يافته
به لطف داده هاي ساختار يافته ، اطلاعات سايت شما توسط موتورهاي جستجو تفسير مي شود. داده هاي ساختاري كدهايي هستند كه معني سايت شما را ارائه مي دهند. ربات هاي موتور جستجو كدها را مي خوانند و در صفحات نتايج از ان ها استفاده مي كنند. به لطف داده هاي ساختار يافته ، مي توانيد ويژگي هايي مانند بخش هاي پاسخ به سوال و قطعه هاي غني را در نتايج موتور جستجو ارائه دهيد.

ايجاد Robots.txt
فايل robots.txt در درجه اول براي مشخص كردن بخشهايي از وب سايت شما توسط رباتها مورد استفاده قرار مي گيرد. استفاده از يك فايل robots.txt در وب سايت شما يك استاندارد وب است. به همين دليل ، شما بايد يك فايل robots.txt را به سرور خود اضافه كنيد.


ايجاد نقشه سايت
يكي از بهترين كارهايي كه مي توانيد براي افزايش بازديدهاي ارگانيك خود انجام دهيد ايجاد نقشه سايت است. Sitemap ليستي از كليه URL هاي سايت شما با برخي اطلاعات در مورد URL ها است. اگر وب سايتي با استفاده از زيرساخت هاي وردپرس داريد ، ايجاد نقشه سايت بسيار آسان است. تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه فقط يك پلاگين نصب كنيد.

براي اين منظور مي توانيد از پلاگين Yoast SEO ، All in One SEO يا Rank Math SEO استفاده كنيد.

ثبت سايت در كنسول جست و جوي گوگل
يكي از اولين كارهايي كه هنگام راه اندازي وب سايت بايد انجام دهيد پيوند دادن Google Analytics و Search Console است. در حالي كه مي توانيد تجزيه و تحليل هاي مختلفي را با Analytics انجام دهيد ، Search Console به عنوان پلي بين وب سايت شما و Google عمل مي كند.

اينها مواردي است كه مبتديان بايد در اولين مرحله سئو فني روي آنها تمركز كنند.


4- سئو محلي


دنياي ديجيتال با فناوري هاي هوشمندانه دائماً در حال پيشرفت است. هدف اصلي موتورهاي جستجو اين است كه بيشترين نتيجه موثر را به بازديد كنندگان خود بدهند. براي اين منظور ، مكان در جستجوهاي انجام شده توسط كاربران در نظر گرفته مي شود. با ايجاد اعلان موقعيت مكاني خود در موتورهاي جستجو ، مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه افرادي كه به خدمات نزديك شما احتياج دارند به شما دسترسي پيدا مي كنند. شركتهايي كه موقعيت مكاني خود را گزارش مي دهند در موتورهاي جستجو از مزيت بيشتري برخوردار خواهند شد.


كارهاي محلي سئو در مدت زمان بسيار كوتاهي نتيجه مي دهند. تجزيه و تحليل بايد در طول فرآيند از نظر دستيابي به اهداف ترافيك ، رتبه بندي يا فروش تعيين شده در ابتداي كار انجام شود. ارزيابي هاي انجام شده با ابزارهاي تجزيه و تحليل كيفيت بايد با تبديل آنها به گرافيك قابل درك ارزيابي شود. ارزيابي ها بايد ماهانه ، هفتگي و سه ماهه انجام شود. علاوه بر اين ، تمام داده هاي به دست آمده بايگاني شده و به عنوان داده هاي مطالعات بعدي سئو در محل استفاده مي شود.

مباحثي كه بايد در سئو محلي به آنها توجه شود به شرح زير است:

كلمات كليدي متمركز منطقه اي
محتواي متمركز منطقه اي
عنوان منطقه اي و ساختار URL
ثبت نام در Maps
استفاده از منابع محلي


5- سئو خارج از صفحه


مرحله ديگر كار سئو ، كار سئو خارج از سايت است . پس از اتمام كار جستجوگرها در سايت ، اكنون بايد روي كارهاي خارج از سايت تمركز كنيم. منابع بسياري وجود دارد كه مي توانيم در اين زمينه استفاده كنيم.

تبليغات Google Ads
تبليغات رسانه هاي اجتماعي
تبليغات ويديويي
مديريت شبكه هاي اجتماعي
ايميل و پيام كوتاه بازاريابي
بازاريابي مجدد
منابع مرجع


تبليغات Google Ads
تبليغات Google Ads منبع بسيار خوبي براي دستيابي به مشتريان است. به شما امكان مي دهد تبليغاتي ايجاد كنيد تا به مخاطبان علاقه مند به محصولات ، خدمات و پست هاي وبلاگ خود دسترسي پيدا كنيد. Google Ads ترافيك سريعي را به وب سايت شما وارد مي كند و كاربراني را كه به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند را قادر به رفتار و تبديل مي كند. به همين دليل ، بايد استفاده از تبليغات Google AdWords را در نظر بگيريد.


تبليغات رسانه هاي اجتماعي
تبليغات در شبكه هاي اجتماعي به شما كمك مي كند تا به راحتي به وب سايت خود ترافيك جذب كنيد ، دقيقاً مانند تبليغات Google Ads. كمپين هاي تبليغاتي جالبي را براي محصولات يا خدمات خود آماده كنيد و آنها را به مخاطبان خود تحويل دهيد.

شما مي توانيد با استفاده از پنل Business Manager براي تبليغات Facebook و Instagram تبليغات بسيار موثري ايجاد كنيد. همچنين مي توانيد با توجه به مخاطبان هدف خود ، از ساير سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي استفاده كنيد.

تبليغات ويديويي
با تبليغات ويدئويي ، به طور كلي مي توانيد تبليغات خود را با رقابت كمتر و هزينه هاي كمتري انجام دهيد. با يك كمپين موثر مي توانيد تبليغات ويدئويي را در نتايج جستجوي Youtube ، فيلم هاي درون ويديويي و سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي ايجاد كنيد و مخاطبان هدف خود را ملاقات كنيد. با تبليغات ويديويي مي توانيد آگاهي از برند خود را افزايش داده و محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه كنيد.


مديريت شبكه هاي اجتماعي
حساب هاي شبكه هاي اجتماعي براي نام تجاري خود ايجاد كنيد و به طور منظم مطالب را به اشتراك بگذاريد. از هر سيستم عامل براي هدف مورد نظر خود استفاده كنيد و پست هاي يكسان را در هر سيستم عامل به اشتراك نگذاريد. سيگنال هاي شبكه هاي اجتماعي براي گوگل بسيار مهم هستند. به همين دليل ، هرگز در كارهاي سئو خارج از سايت خود ، منبع رسانه هاي اجتماعي را ناديده نگيريد.


ايميل و پيام كوتاه بازاريابي
با بازاريابي از طريق ايميل و پيام كوتاه مي تواند بازگشت قطعي سرمايه را ايجاد كند. با يك كمپين برنامه ريزي شده و موثر مي توانيد به تبديلات بسيار بالا دست پيدا كنيد.


بازاريابي مجدد
بازاريابي مجدد را در حساب هاي Google Ads و Google Analytics خود فعال كنيد. راه دستيابي به كاربراني كه با حساب هاي شبكه هاي اجتماعي فيس بوك و اينستاگرام شما ارتباط برقرار مي كنند ، برنامه Facebook Pixel است. فراموش نكنيد كه كد Pixel را به وب سايت خود اضافه كنيد.

ليست هاي بازاريابي مجدد راهي عالي براي جلب نظر كاربراني است كه به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند. به ياد داشته باشيد ، گرچه به دست آوردن كاربران جديد مهم است ، اما گوگل عاشق بازگشت كاربران است و به خاطر آن به سايت شما پاداش مي دهد.


بك لينك
بك لينك يعني افراد از طريق سايت هاي ديگر به سايت شما وارد شوند. براي به دست آوردن اين منبع مي توانيد در ساير سايت هاي وبلاگ پست مهمان ارسال كنيد . مي توانيد توضيحات وبلاگ را بنويسيد و در فهرست شركت ها ثبت نام كنيد.

 

6- سئو بين المللي


شبكه ارتباطات و بازاريابي در جهان اكنون به سمت ديجيتال سوق داده شده است. تحقيقات بين المللي نشان مي دهد كه 40٪ از تجارب خريد در سال 2021 مبتني بر اينترنت است. به همين دليل مشاغل از اينترنت براي جلب مخاطبان بيشتر استفاده مي كنند.


وب سايت اكنون به يكي از عناصر سازنده نهاد سازي تبديل شده است. شركت هايي كه در اينترنت نيستند نمي توانند موفق شوند. اگر يك شركت جهاني هستيد ، بايد از استراتژي هاي بين المللي سئو را در كار خود استفاده كنيد. براي شما مفيد خواهد بود كه در موضوعات زير در سئو بين المللي كار كنيد.

زبان هدف را مشخص كنيد
منطقه مقصد را انتخاب كنيد
مخاطب هدف خود را بشناسيد
رقبا را تحليل كنيد
كلمات كليدي مناسب را انتخاب كنيد

 

7- سئو منفي


سئو منفي كاري است كه براي كاهش عملكرد وب سايت شما انجام شده است. اصطلاح سئو منفي اغلب با اصطلاح سئو كلاه سياه اشتباه گرفته مي شود. سئو كلاه سياه كاري غيرقانوني است كه براي بالا بردن وب سايت شما در مدت زمان كوتاه انجام مي شود. براي جلوگيري از حمله افراد مخرب به وب سايت خود ، بايد موارد زير را در نظر بگيريد.

هشدارهاي كنسول جستجوي گوگل را مرور كنيد
لينكهاي وب سايت خود را بررسي كنيد
اهرم ابزار Google Disavow
اصالت محتوا را بررسي كنيد
روش تأييد اعتبار 2 مرحله اي را فعال كنيد
به طور منظم سرعت وب سايت را بررسي كنيد


ما به پايان راهنماي جامع سئو خود رسيده ايم كه براي مبتديان در مطالعات سئو آماده كرده ايم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۲:۳۹ توسط:mtz موضوع: نظرات (0)