seo seo .

seo

لینک سازی چیست؟فرایند ایجاد بک لینک

لینک سازی چیست؟


به زبان ساده ، لینک سازی فرآیند اتصال سایر وب سایت ها به سایت شماست و برای استراتژی کلی سئو شما بسیار مهم است.

برای شروع یک استراتژی ایجاد بک لینک، باید محتوای ارزشمندی در رابطه با تجارت ، محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. وقتی کسی به محتوای ارزشمند شما بک لینک می دهد، شما یک بک لینک از سایت دیگری به سایت خودتان بدست می آورید.

 

لینک سازی ، برند شما را در معرض دید مخاطبان گسترده تری قرار می دهد و اقتدار دامنه سایت شما را افزایش می دهد که می تواند عملکرد شما را در نتایج جستجو بهبود بخشد.

چرا استراتژی ایجاد بک لینک مهم است؟

 

همانطور که گفتیم ، لینک سازی ، محتوا و نام تجاری شما را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار می دهد. همچنین به شما کمک می کند استراتژی سئو خود را بهبود ببخشید که به آن خواهیم پرداخت.

یک مثال برای شما می زنم. فرض کنید شما یک شرکت فناوری را اداره می کنید و در مورد نرم افزار جدیدی که در وب سایت خود ارائه می دهید پست می نویسید. یک سایت خبری معروف صنعت از طریق تکنیک های لینک سازی به پست شما در وب سایت خود بک لینک می دهد.

اکنون افرادی که این سایت خبری را می خوانند و به آن اعتماد دارند بک لینکسایت شما را مشاهده می کنند. اگر آنها روی بک لینک کلیک کنند ، این فرصت را دارند که در مورد نام تجاری شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

افرادی که روی این بک لینک کلیک می کنند می دانند که سایت شما محتوای بسیار خوبی دارد و می تواند به آن ها کمک کند. حتی ممکن است با افزایش ترافیک منجر به فروش بیشتر محصولات شما شود.

لینک سازی کلید استراتژی سئو است ، که ما را به بخش بعدی می برد.

لینک سازی چگونه به استراتژی سئو کمک می کند؟
لینک سازی یکی از مولفه های مهم استراتژی سئو است.

بک لینک به موتورهای جستجو می گوید که مردم به سایت شما اعتماد دارند. آنها به عنوان رأی اعتماد به سایت شما ، مفید و شایسته رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتور جستجو هستند. مرتبط بودن مطالب شما عاملی تعیین کننده در نحوه نمایش محتوای شما در نتایج جست و جو است ،.

ممکن است ما از همه فاکتورهای رتبه بندی که گوگل در الگوریتم خود استفاده می کند آگاهی نداشته باشیم ، اما می دانیم که بک لینک ها عامل مهمی هستند.

اما همه بک لینک ها برابر نیستند.

سایت های مختلف به دلیل آنچه دامنه اقتدار نامیده می شود مقادیر مختلفی دارند.

مرجع دامنه به شما ایده می دهد که سایت شما چقدر مورد اعتماد موتورهای جستجو است. این مقدار عددی از 1-100 است ، بنابراین هرچه این عدد بیشتر باشد ، سایت شما از اقتدار بالاتری برخوردار می شود.

شما می توانید اندازه گیری اقتدار دامنه ها را با ابزارهای Moz یا Ahrefs انجام دهید.

 

بک لینک های با ارزش بالا می توانند به افزایش رتبه وب سایت شما کمک کند. این می تواند شما را در موتورهای جستجو بالاتر از رقبای خود قرار دهد و ترافیک ارزشمندی برای کسب و کار شما ایجاد کند که می تواند به درآمد واقعی تبدیل شود.

5 نکته برای ایجاد یک استراتژی موفق ساخت بک لینک


1. محتوایی ایجاد کنید که به سایت شما و سایت های مرتبط ارزش افزوده بدهد.
قبل از شروع ساخت بک لینک ، شما به محتوایی نیاز دارید که باعث ایجاد انگیزه در افراد شود تا با شما ارتباط برقرار کنند.

اگر یک شرکت فناوری هستید ، به توصیف سریع 100 کلمه ای محصول جدید خود اکتفا نکنید. یک پست عمیق را با جزئیات آنچه می تواند انجام دهد ، به اشتراک بگذارید ، ویدیویی درباره ویژگی های آن بسازید ، عکس اضافه کنید و موارد دیگر.

محتوای منحصر به فرد و ارزشمند ، احتمال بک لینک افراد به سایت شما را بدون درخواست شما افزایش می دهد .

2. در مورد محتوا و بک لینک های رقبا تحقیق کنید
تحقیقات رقبا به عنوان یک تکنیک ایجاد بک لینک است.

شما باید آنچه رقبا در اینترنت ارسال می کنند را بررسی کنید. سپس ببینید آیا می توانید از آن ها به نفع خود استفاده کنید یا نه.

ایجاد محتوای جامع شما را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی می کند و به شما کمک می کند بک لینک های طبیعی به وب سایت و وبلاگ خود ایجاد کنید.

در مرحله بعدی ، باید ببینید چه کسی به محتوای رقبا لینک می دهد.

Ahrefs ، برای پیگیری لینک دادن به رقبا ، یک ابزار رایگان بک لینک را ارائه می دهد .

 

اگر کسی به سایت یک رقیب بک لینک دهد و شما منبع حتی بهتری نیز ارائه دهید ،احتمال دارد که او نیز به سایت شما بک لینک دهد.

3. برای یافتن فرصت های ایجاد لینک در سایت یا صنعت خود تحقیق کنید
با جستجوی گوگل می توان سایت هایی را در صنعت یا جایگاه شما نشان داد که ممکن است به سایت شما بک لینک ایجاد کنند.

4. محتوای خود را تبلیغ کنید
یکی از مولفه های مهم استراتژی لینک سازی ، تبلیغ محتوا است.

بدون تبلیغ محتوا ، ممکن است چند لینک طبیعی بدست آورید ، اما تبلیغات بلیط طلایی شما برای موفقیت در بک لینک است.

پس از تهیه لیستی از سایتهایی که می خواهید از آن ها به سایت خود لینک دهید ، به وبلاگها ، تأثیرگذاران ، روزنامه نگاران یا سایر متخصصان صنعت دسترسی پیدا کنید. حتماً توضیح دهید که چرا محتوای شما برای خوانندگان آنها ارزشمند است و آنها را به اشتراک و بک لینک به وب سایت خود دعوت کنید.

آیا از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید ؟ آخرین پست های وبلاگ خود را با مخاطبان خود در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

هرچه تعداد افرادی که محتوای شما را می بینند بیشتر باشد ، احتمال خواندن ، به اشتراک گذاری و لینک دادن به صفحات شما بیشتر است.

5. هرگز ، هرگز لینک خریداری نکنید
هرگز هرگز هرگز. مگر اینکه بخواهید سایت شما از نتایج جستجوی گوگل حذف شود. به نظر می رسد یک روش ارزان و سریع برای ایجاد لینک ، خرید بک لینک است ، اما این بک لینک ها اغلب از کیفیت فوق العاده پایینی برخوردار هستند.

اگر بک لینک هایی را برای وب سایت خود خریداری می کنید ، گوگل ممکن است سایت شما را جریمه کند ، رتبه آن را در نتایج کاهش دهد یا کلاً آن را حذف کند که مطمعنا منجر به کاهش به کسب و کار شما خواهد شد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۳:۲۳ توسط:mtz موضوع: نظرات (0)