seo seo .

seo

راه و روش افزایش بازدید سایت و افزایش ترافیک سایت

راه های آسان افزایش بازدید سایت

به منظور افزایش بازدید سایت ، مطالعاتی وجود دارد که شما می توانید به غیر از دسترسی ارگانیک به کاربران از طریق جستجو ،آن ها را انجام دهید.

افزایش بازدید ارگانیک سایت به شما این امکان را می دهد که مصرف کنندگان بیشتری را به سمت سایت تجارت الکترونیکی خود جذب کنید و بدین ترتیب با افزایش فروش می توانید سودآوری شرکت خود را افزایش دهید.

در این راهنما ، ما روش های مختلفی را که می توانید برای افزایش بازدید سایت استفاده کنید ، بیان خواهیم کرد.

برای افزایش بازدید سایت چه کاری باید انجام دهید؟


از تبلیغات استفاده کنید
با تلاش های دیجیتال مارکتینگ می توانید میزان بازدید وب سایت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. شما می توانید با تهیه تبلیغاتی با مفاهیم مختلف مانند Google AdWords و تبلیغات رسانه های اجتماعی ، تبلیغات محصولات و مارک ها یا تبلیغات بنری ، مصرف کنندگان را به وب سایت خود هدایت کنید و سبب جذب ووردی گوگل به سایت خود شوید..


امروزه مؤثرترین مورد محتوا است و می توانید از قدرت فیلم برای هدایت بازدید به وب سایت خود استفاده کنید. با تولید محصولات ، مارک ، خدمات یا محتوای ویدئویی آموزنده یا سرگرم کننده ، می توانید به مصرف کنندگان بپردازید و با بک لینک هایی که به فیلم های خود اضافه می کنید ، آنها را به وب سایت خود هدایت می کنید.

وب سایت خود را برای موبایل دوستانه قرار دهید


بازدید سایت از کانالهای مختلف انجام می شود. به خصوص اگر شما در تبلیغات شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنید ، بیشترین بازدید از طریق دستگاه های تلفن همراه حاصل می شود. به همین دلیل ، وب سایت شما باید با موبایل سازگار باشد. در غیر این صورت ، بهبود تجربه کاربر ، نگه داشتن بازدیدکنندگان در سایت و دریافت بازخورد نظر آن ها برای شما بسیار دشوار است.


برای افزایش بازدید وب سایت به صورت ارگانیک ، باید به محتوای وبلاگ توجه کنید.

پست های وبلاگ می تواند با حضور در سوالات جستجو و همچنین افزایش تعداد صفحات مربوط به سایت تجارت الکترونیکی شما در اینترنت ، مصرف کنندگان را به سمت وب سایت شما هدایت کند.

با ایجاد محتوای سرگرم کننده یا آموزنده در مورد مارک ، محصولات و خدمات خود ، می توانید همراه با کار درست سئو ، ترافیک ارگانیک را از طریق گوگل به سایت خود هدایت کنید.


همچنین با به اشتراک گذاری این مطالب در شبکه های اجتماعی ، می توانید دنبال کنندگان خود ، می توانید از این طریق نیز بازدیدکنندگان زیادی جذب کنید.

شما می توانید استراتژی های مختلفی را برای شبکه های اجتماعی مختلف اعمال کنید ، مثلن مطالب را در زمان های مختلف دوباره به اشتراک بگذارید

به تلاش های خود در زمینه سئو سایت توجه کنید
همچنین مهم است که شما سازگاری وب سایت خود را با موتور جستجو به روز نگه دارید و مرتباً آن را بررسی کرده و با به روزرسانی های لازم ، آن را بهبود ببخشید. تمرکز بر روی بسیاری از موارد از جمله افزایش سرعت بارگذاری سایت ، بهبود توضیحات متا ، کلمات کلیدی مورد استفاده ، ساختارهای URL ، بهینه سازی های بصری و تمرکز بر روی کارهای جستجوگرها در سایت به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک را بدست آورید.

پست مهمان
ارسال پست مهمان یکی از روش هایی است که می توانید برای افزایش بازدید سایت استفاده کنید. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن  تجربه و دانش خود در زمینه انتشارات دیجیتال ، برند یا محصولات خود را تبلیغ کنید. با این حال ، با افزودن بک لینک هایی به وب سایت خود در این نشریات ، می توانید از طریق این انتشارات به سایت خود بازدید کننده جذب کنید. از آنجا که این انتشارات به مخاطبان خاصی می رسند ، شما همچنین این فرصت را دارید که به مخاطبان متفاوتی برسید.

استفاده از کلمات کلیدی دم بلند
کلمات کلیدی Long tail یا دم بلند عباراتی هستند که حجم جستجوی بالایی ندارند و رقابت در آن ها نیز کمتر است. در عبارات دم بلند ، شما این فرصت را دارید که به مشتریانی برسید که در مرحله خرید به مرحله تصمیم گیری رسیده اند. با تمرکز بر روی کلمات کلیدی دم بلند در هر دو صفحه محصول و وبلاگ خود ، می توانید به صورت ارگانیک به این صفحات بازدید کننده جذب کنید.

رسانه های اجتماعی به طور فعال استفاده کنید
رسانه های اجتماعی یک کانال بسیار مؤثر برای دستیابی به مصرف کنندگان است و استفاده از آن برای افزایش میزان ترافیک سایت ضروری است. با ارسال منظم پست ، تعامل با مخاطبان، تبلیغ محصولات و خدمات و ایجاد کمپین های تبلیغاتی در این کانال ها ، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی به وب سایت خود ترافیک ایجاد کرده و از مصرف کنندگان بازخورد بگیرید.


ترافیک وب سایت چیست؟
تعداد کل بازدیدکنندگان وب سایت در یک بازه زمانی مشخص معیاری را تحت عنوان ترافیک وب سایت تعریف می کند. در این بازه زمانی ، هرچه افراد بیشتری را جذب کرده و آنها را به سمت سایت خود جذب کنید ، احتمال دریافت بازخورد مشخصی از آنها بیشتر است و این بازده ها به فروش تبدیل می شوند و سپس سود کسب می کنید.


اجازه دادن به مصرف کنندگان برای گذراندن وقت بیشتر در سایت شما احتمال دریافت بازده از آنها را افزایش می دهد. به همین دلیل ، شما می توانید با کارهای مختلف از جمله بهبود تجربه کاربر در سایت ، ارائه یک ناوبری آسان ، افزایش سرعت باز شدن سایت ، استفاده از تصاویر جالب ، آنها را به سمت بیشتر ماندن در سایت هدایت کنید.


اگر سایت شما بازدید کننده دارد اما فروشی ندارید ، فاکتورهایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شما باید مواردی مانند پیمایش سایت ، کیفیت تصاویر ، توضیحات محصول ، بیانیه های دعوت به عمل ، سازگاری با تلفن همراه را بررسی کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۰:۴۴ توسط:mtz موضوع: نظرات (0)